7 грудня у рамках вебінару "Педагогічний успіх або історія про три цукерки, батарейку та повітряну кулю" для педагогів київської мережі технічних студій "Винахідник" розглядатиму питання шкільної медіації - як ефективного інструменту досягнення позитивного освітньо-розвиваючого результату.
Що таке шкільна медіація? Яка її роль у вирішенні конфліктів між учасниками освітнього процесу (учитель-учень, батьки-батьки, учень-учень, учитель-батьки, батьки-учень тощо)?
Метод «Шкільна медіація» - це авторський інноваційний метод, розроблений і апробований «Центром медіації і права». «Шкільна медіація» - це комплексна методика та інноваційна технологія, яка інтегрує практично всі інститути, що впливають на формування особистості дитини: сім'я - освітня установа - вища школа задля запобігання та вирішення конфліктів.
Метод спрямований на досягнення головної мети - створення безпечного простору, в якому навіть дуже складні конфлікти можуть бути врегульовані конструктивно (не тільки без агресії і втрат, моральних і матеріальних, але з перспективами особистісного і соціального зростання).
Оволодіння методом «Шкільна медіація»:
- дозволяє ефективно вирішувати різноспрямовані розбіжності і суперечки між усіма учасниками навчально-виховного процесу;
- сприяє попередженню виникнення і ескалації суперечок, конфліктів, насильницьких проявів;
- створює умови для запобігання асоціальних форм поведінки дітей і підлітків, корекції їх поведінки;
- сприяє поліпшенню якості взаємодії в сім'ї, в освітньому просторі;
- дозволяє запобігати розвитку синдрому емоційного вигорання.
Інфографіка, наведена у статті, створена в рамках проекту «Медіація як рушійна сила до порозуміння в українському суспільстві та поза його межами», що реалізується Фондом Східна Європа у партнерстві з німецькою Громадською організацією ChildFund Deutschland e.V. та за підтримки Міністерства закордонних справ Федеративної Республіки Німеччина.
Проект, що реалізується впродовж 2017 року, спрямований на допомогу молодим лідерам українських громадських організацій, шкільним вчителям і місцевим органам влади, які приймають рішення щодо вирішення конфліктів в місцевих громадах, особливо тих, де проживають внутрішньо переміщені особи.
Джерело
Комментариев нет:
Отправить комментарий